موبایل, بررسی موبایل

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S24

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S24

با بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S24 همراه ما باشید. صرف نظر از اینکه کدام رنگ را انتخاب می‌کنید، پک این گوشی شامل یک کابل شارژ، یک ابزار اجکتور سیم‌کارت و برخی بروشورهاست. اگر یک کیس محافظ یا یک آداپتور برق می‌خواهید، باید پول بیشتری خرج کنید.

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S24

مدل های آمریکایی، کانادایی و چینی سامسونگ گلکسی اس 24 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می کنند، در حالی که نسخه اروپایی دارای تراشه Exynos 2400 است. این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

Samsung Galaxy S24 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی FullHD+ 120Hz LTPO AMOLED است که توسط Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود و دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است.

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S24

در پشت این گوشی یک دوربین سه‌گانه با تراز عمودی داریم که شامل لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی (با OIS)، 10 مگاپیکسلی تله فوتو (OIS، زوم اپتیکال 3 برابری) و 12 مگاپیکسلی فوق عریض (120 درجه FOV) است.

سایر ویژگی های برجسته سامسونگ گلکسی اس 24 شامل اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، رتبه IP68 و بلندگوهای استریو است. این گوشی هوشمند دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 15 واتی است.

البته این حجم از باتری به نظر می رسد برای خیلی طرفداران گوشی های پرچمدار پایین به نظر برسد و همین طور شارژ سریع تقریبا ضعیف این گوشی.

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S24

گلکسی اس 24 سخت افزاری مشابه گلکسی اس 23 دارد ، اما باتری کمی بزرگتر و صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی بالاتر دارد. همچنین این پنل از نوع LTPO است و سامسونگ قول داده است که هفت سال نسخه اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای سری S24 ارتقا دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *